WELCOME....WELCOME....HAPPY READING YA...

Wednesday, June 22, 2011

Happy belated father's day to my lurvly Anuar as abah....

 Opss!! terlepas lagi nak wat entry untuk fathers day...bukan malas, tapi terlupa.  On father's day ni walaupun setiap tahun ucap jer, tapi memandangkan dah ada blog sendiri, walaupun dah ucap nak juga tulis kat sini as my appreciation towards Him. 
Hari bapa@ hari abah@ hari ayah@ hari bapak@ hari Walid@ hari Daddy @ hari Papa@ hari DD or apa sahaja maksudnya tetap sama iaitu nak meraikan bapa kita.  Bapa saya of course saya amat sanjungi walaupun berliku2 hidup yang saya tempuhi dengan bapa saya ni, tapi saya nak focouskan kepada bapa anak2 saya ni iaitu My Lurvly Anuar...
Walaupun ucapann ini supposedly my childrens yang need to wish but sayer represent diaorang la yer..

 Inilah bapa kepada anak2 sayer.  Tengok tu dia dikelilingi anak2nya.  My Anuar memang berjiwa lembut. (saya selalu panggil dia ice cream sbb dia cair dengan anak2 walaupun dia ni agak garang dan tegas.) Saya bangga dengan dia sebab dia adalah hero kepada kami (me and my children) and hero keluarganya(my mother and father in law also all his siblings).  Apa2 yang berlaku ibu dan bapanya akan diutamakan, begitu juga sekiranya apa2 yg berlaku pada mak dan ayah saya dia yg akan take over..He such a hereos for all of us, protector to de resistance dan moderator dlm segala hal...saya amat berharap anak2 saya akan mewarisi dia bila dah dewasa nanti.
 Walaupun adakalanya saya sakit hati juga (waktu x dak maid) sbb My Anuar ni agak penyegan sikit nak tolong wat kerja umah, tapi saya tahu everyhuman ada pro and kons nya...dia sgt fragile dgn anak2...dan juga dgn sayer...he he ....dia sanggup ambil cuti klu anak2 demam sikit sedangkan saya pergi kerja...ha ha ha..
 Saya sgt tahu dia sgt sayangkan kami, adakala saya pernah juga cemburukan anak2 saya sbb selalu dapat perhatian yang lebih daripada dia..sedangkan saya walaupun tak di tatang spt anak2..Nak Juga!!! Tapi sekarang ni, sejak dah nak tua (takut!!!) saya lebih bertoleransi la...apa2 pun saya tahu anak2 adalah no 1.

Satu benda yang saya realize...Danial sangat mengidolakan abahnya...setiapa apa yang abahnya pakai..samada baju, jam, minyak rambut, seluar, tali pinggang, kasut dan sebagainya mesti nak ikut style abahnya..bagi Danial abahnya yang paling handsome dan terbaikkk!!!


Begitu juga dengan si kecik ni...yang sayang menyanjungi abah dia..sampai mengingau malam2 pun disebub nama abah dia...manakan tidak, kemana pun bawak mentang2la skrg ni diaorang kat umah, berkepit jer la...
Tapikan si kecik ni manja sangat dengan abahnya la ni...mungkin diaorang banyak spend time together2 kot...sampaikan p meeting kat USM pun si kecik ni pun tak pasai2 jadi ahli mesyuarat yang paling kecik....

Begitu juga dengan yang no 2 ni...abah ! abah! abah!...nak g Tesco ke, Giant ke dia dah pesan jangan bawak ibu nanti apa pun tak leh beli....oooo....takpa, tapi ibu ikut jugak!!!!
Apapun2...just nak ucapkan terima kasih buat My Lurvly Anuar kerna menjadi abah yang baik kepada anak2 kita, dan juga menjadi kawan, rakan, member, peneman, suami yang baik kepada sayer...Semoga hubungan ini berkekalan sehingga akhir hayat.. Amin...

No comments:

Post a Comment