WELCOME....WELCOME....HAPPY READING YA...

Sunday, May 17, 2015

Majlis Bacaan Yassin dan sambutan hari ibu

Assalmualaikum
Malam jumaat lepas kejiranan telah set up date nak buat bacaan yassin dan sambutan hari ibu di rumah saya. Saya on saja sbb x semua jiran pernah datang ke rumah saya.
Saya hya diminta providekan  venue and all menu's buat potluck. Tapi saya provide 1 main menu And air.
jiran saya kak siti n kak za tela bertungkus lumus diapkan deco ni... 

dimulai dgn mjlis bacaan yassin

sesi bergmbar semua ladies

banner yg ditempah kak miza (dr miza) diletak dipagar
mjlis bertukar hadiah sgtlah meriahh

tgk....semua gembira dan bersorakk

bergambar  lagiiii

kat dlm umah 

kek ditempah kak farizah

selfiee reramai....saya malas sikit

lps kak siti balik ...reezky yg tgh makan jatuh...haruuuu
lps dah tukar hadiah...sesi bukak hadiah plakk. Semua org dah cabut nama 3 minggu lps. So beli n tukar sahaja malam tu. Hadiah mestilah berharga rm50.

ada plak cabutan bertuah....kak siti sponsor. Saya juga dpt 1. Tp yg paling cantik kak ju dpt yg merah ni....mmg superb

farah n farah...2 beautiful ladies ni namanya farah.  

As conclusion mlm tu mmg meriah. Beyond my expectation. All ladies are very supportive n gojes..except me yg serabai. My bibik pun ckp semua lawa2. Dia sampai x kluaq bilik malu. 
Seronok kalau ada jiran yg cenggini bak kata kak siti kita kena allocate a certain amount to our neighbourhood, coz if anything happane to us, our parent will come later but the only neighbour will come first. So appreciate our neighbour and love them as your family too.

k, bye


1 comment:

  1. Fotonya keren:)
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete