WELCOME....WELCOME....HAPPY READING YA...

Monday, May 4, 2015

May Allah ease everything. aminnnn


Assalamualaikum

Bersiaran di Putrajaya, JPA Atas urusan Mr Anuar.
berdebar dan perasaan bercampur baur.
Suka dan tidak bersilih ganti main di fikiran.
Tidak meletakkan harapan yg tinggi, tapi sebarang kemungkinan pasti kena fikirkan.

Setiap doa yg saya panjatkan adalah mohon Allah lorongkan jalan yg terbaik shj.
Tidak ada spesifik. Cuma mahukan yg terbaik kerana Allah adalah sebaik2 perancang.
Diamana jua kita berada yg paling penting bg saya adalah redha Allah, kemudian redha ibu bapa.

Semoga jalan terbaik allah permudahkan. aminnnn.

Sempat saya menyelinap kluaq lps breakfast ke Alamanda beli yg saya hajati.
putrajaya cool, hujan, saya masih menanti dlm sejuk aircond.

No comments:

Post a Comment