WELCOME....WELCOME....HAPPY READING YA...

Monday, March 14, 2011

Happy Birthday to Me.......




The number that goes….

Saye ni kan selalu lambat wat enty…intention nak tulis tu kekadang berkobar2, tup2 lupa, malas, tak dan dan byk lagila  reason yg mendatang.  Just nak nak share yg on 6 March yang lepas is My Birthday.  Happy birthday Suzana!!!!.  Sendiri wish plak! Tapi I got so many wishes from my friend tru my facebook.  Tq..Tq all my friends. 

Every year happy to reach to that date, coz I will get a present from my Anuar, and this year I got Baby Pink (Dell) t.q Laling….tapi scary when look at the number….the number that goes very de fast.  Actually I have so many intention not only on my birthday, tapi juga bila masuk tahun baru dan sempena Maal Hijrah..tapikan only 60% sahaja I think tercapai…the rest is gone wit de wing.  Malam sebelum maal Hijrah saya ada maklumkan to my Anuar yang ada 3 impian untuk berubah dicapai:

Nak jadi isteri yang LEBIH baik (solehah)....
Nak jadi ibu yang LEBIH baik kepada anak2....
Nak jadi anak yang LEBIH baik kepada makayah...

So far, this 3 intention keep remind me most of de time in order to make sure that I alwayz on de right path...

So! On Last birthday juga saya ada niat (nawaitu):

Nak jaga diri agar lebih sihat ..........
Nak lebih cantik............
Nak lebih slim..............
Nak tambah anak (tapi next yearla...)……..

Ha! Ha !!! agak2 leh dak tercapai....doakan saya yang terbaik....InsyaAllah....

No comments:

Post a Comment