WELCOME....WELCOME....HAPPY READING YA...

Saturday, February 2, 2013

Sembuhkanlah Ya Allah.

Assalamualaikum

Pembuka bicara sebelum ke class start 4-6.00 pm  hari ini, saya ingin mohon tuhan permudahkan jalan hidup saya.  Tuhan permudahkan jalan untuk sembuhkan ayah yang masih di rawat..
Allah sentiasa ada untuk mendengar segala yang saya mohon dan hajatkan dan saya yakin Allah sentiasa tahu setiap yang diberiNya untuk hambaNya pasti ada jalannya. 
Namun tak semua orang mampu untuk menerima dan tanganinya.  Apa pun saya cuba pujuk diri saya untuk terima segala ketentuan daripadaNya.  Saya sudah bersedia. 




 Ya Allah, anugerahkanlah ke atas kami wahai Tuhan kami penawar kepada penawarMu, dan kesembuhan daripada kesembuhanMu, juga keberkatan daripada keberkatanMu, juga rahmat daripada rahmatMu terhadap penderitaan-penderitaan yang dideritai oleh orang yang sakit juga mereka yang lemah, dan sembuhkanlah, sembuhkanlah, sembuhkanlah dengan rahmatMu, ya arhamar rahimin.

No comments:

Post a Comment