WELCOME....WELCOME....HAPPY READING YA...

Saturday, June 1, 2013

Kasih sayang



Assalamualaikum

Salam kasih sayang
Lama menyepi bukan bermakna saya lari...
Ini kerana ada technical problem...

Sekejap sahaja masa berlalu
Melihat masa yang berlalu membuat saya rasa kerdilnya kita yang tak mampu
mengawal masa.  Dalam waktu yang terlalu sempit bila dilihat akan photo2 yang diambil
Allah punya percaturan yang 'perfect' ke atas kita.

Kekadang saya rasa kembang (mengandung) lepas tu kecut kembali
Kekadang ada waktu saya rasa badan saya naik...lepasa tu normal kembali
Ada waktu saya rasa saya sedikit kecik pastu tembam kembali..
Tengok photo Waffiy cium saya saya rasa waktu itu dialah baby saya...
tapi hari ini dah diganti dengan Reezky...

Kekadang saya rasa Waffry perlu dicium dan dipeluk macam baby tapi sekarangni... dah liar dah budak tu...
Ya  Allah aku sentiasa mohon pada Mu agar berilah aku petunjuk jalan yang benar,
Berilah aku hati yang baik dan tenang....
Berilah aku kekuatan untuk mendidik anakku menuju janlanMu...
Berilah aku kesempatan untuk aku berbuat baik pada ibu ku...
Berilah aku hidayahmu untuk aku terus berbuat sesuatu demi Kerana Mu..

Setiap pagi saya bangun tidur perkara pertama yang saya paksa diri untuk ingat adalah Mati
Kerna mati itu pasti!



Gambar yang diambil sewaktu mengandungkan Reezky  7 bulan...tenang sungguh  hati mengandung seusia ini.....


No comments:

Post a Comment