WELCOME....WELCOME....HAPPY READING YA...

Friday, March 9, 2012

Happy birthday to Me.

Sebenarnya saya dah lupa birthday saya pada 6 March 20112 yang lepas.  Tetiba malam sebelumnya, Si Danial ada cakap pada saya yang 'besok harijadi ibu kan?'..Eh!  ye la ....maklumlah bius banyak kali, dah jadi pelupa dah.  Anyway saye tak excited sgt nak sambut harijadi sebab ada si baby kecik yg lebih perlukan perhatian yg buatkan tidur saya tak brapa cukup, yg buatkan saye letak kepala aje jalan trussss... yg buatkan saya rasa dah tua dah, dah 4 anak dah....
Malam birthday tu encik suami ada class, tapi pepagi lagi dia dah wish happy birthday buat saye tanpa apa2 hadiah.....mengingati mungkin dia sibuk dgn work renovation for our new house and class lagi, and keperluan new baby lagi, saya buat tak tahu jerla..dan dalam pada itu ada juga bertanya tak ada hadiah ke untuk saye...dan dia terus cakap saya tak cari kat dalam rumah...Oh! i tot mesti ada kat dlm umah, lepas dia keluar ke rumah baru pagi tu, saya terus geledah bilik tidur dan meja study, tapi tak ada apa pun...Waktu lunch dia ada balik dan terus kasi saya kotak kecil di balut rapi.  Oh so Sweet!!!!...ada juga hadiah utk saye yer...saya ada inform dia yg saya juga cari something kat tingkat atas, dan dia terus gelakkan saya.  Sebenarnya tak ada pun dia letak kat atas.... Cis sungguh tragis kan....
Akhirnya....saya dapat seutas rantai emas berloket comel...Dah lama tak pakai rantai berloket. Rantai saya yg besar tak boleh berloket. 
Thanks darling......I really appreciate it..

 Sementara itu si baby kecik dah mula menyusu dgn kuat...menyusu sambil mengenggam jari saya yg besar...Dia sungguh kecil kan?

Sungguh indah menyaksikan dia membesar dalam masa 14 hari ini...Oh!!! saya akan rindukan saat ini sebab tak akan berulang lagi sejarah berbaby ....hu hu

No comments:

Post a Comment